Faceți căutări pe acest blog

duminică, 26 februarie 2012

Cornulete in 2 culori


Sotul meu este un mare fan al acestor cornulete, asa ca sa ne apucam de lucru!
Ingrediente
1kg de faina
2 cuburi de drojdie
1 esenta de vanilie
2 oua
150 g unt
400 ml lapte
120 g zahar
2-3 linguri de cacao

Se prepara maiaua din drojdie, 1 lingura de zahar, 1 lingura de faina si putina apa calduta, se lasa la dospit cateva minute. Dupa ce  a dospit se amesteca cu ouale,untul, zaharul, esenta si apoi adugam treptat faina si laptele. Framantam pana aluatul se desprinde de pe vas. Se imparte aluatul in 2 parti egale, o parte o amestecam cu cacaua ( putem pune un pic de lapte sa framantam mai usor) si le lasam sa dospeasca aprox. o ora.
Dupa ce a dospit fiecare jumatate poate fi impartita in 8 bucati ( nu trebuie sa fie exact opt). Se ia o bucata alba si se intinde apoi intindem o bucata cu cacao, le suprapunem taiem tringuri punem umplutura (eu am folosit rahat) si rulam cornuletele. Se pun in tava unsa si tapetata cu faina ( mai simplu e cu hartie de copt doar ca mi s-a terminat) si se coc la 180 de grade timp de aprox. 20 de minute. Dupa ce s-au copt eu le-am ''stropit'' (le-am uns cu o pensula) cu sirop (250 ml apa se pun la fiert impreuna cu 175 g zahar si un strop de esenta de vanilie). Sunt fff gustoase si pufoase.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu