Faceți căutări pe acest blog

duminică, 20 noiembrie 2011

Cornulete cu mar


Aceasta reteta am vazut-o mai demult la TV PAPRIKA, am notat-o deoarece mi-a placut foarte mult modul in care aceste cornulete erau rulate. Totusi nu am fost prea convinsa de aluatul cu bere asa ca a fost inlocuit cu aluatul meu preferat de cornulete.

Ingrediente aluat
400g faina
250g unt
150 g zahar
1 praf de copt
esenta de vanilie

Ingredienta umplutura
1/2 kg de mere
50 de grame zahar
1 cana de nuca
1 lingurita de scortisoara

Se pun ingredientele pentru aluat intr-un bol se framanta pana cand aluatul se desprinde  de pe peretii vasului, se acopera cu o folie si se baga la frigider pana terminam cu umplutura ( aluatul fraged se comporta mai bine daca sta la rece).
Punem zaharul intr-o cratita la caramelizat , adaugam peste marul ras, nuca si scortisoara, lasam pe foc pana scade sucul de la mar.
 Aluatul trebuie impartit in 5 parti fiecare se intinde si se taie  in functie de cat am vrem cornuletele sa fie de mari (in poza o sa vedeti exact cum trebuie rulate) am pus pe  fiecare cu lingurita umplutura. Am umplut o tava si inca jumatate (am folosit  tava mare de la cuptor). Se asaza cornuletele intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se coc 25-30 de minute la 170 de grade.Desupra am pus zahar pudra, sunt foarte bune...mai mult aromate decat dulci!










Un comentariu: