Faceți căutări pe acest blog

marți, 15 noiembrie 2011

Lasagna

Ingrediente

Foi de lasagna (eu am folosit 12 dintr-o cutie de foi Barilla)
sos bechamel ( 1 portie, vezi reteta de la sosuri)
sos bolognesse ( 1 portie, vezi reteta de la sosuri)
cascaval sau parmezan ras ( eu am folosit cascaval)
unt

Ungeti tava cu unt, puneti un strat de sos bechamel, unul de sos bolognese, cascaval ras, foia de lasagna ( contrar ideilor preconcepute foile nu necesita fierbere, lasagna trebuie doar tinuta suficient la cuptor), am repetat procedeul de 3 ori si deasupra am presarat cu generozitate cascaval. Am acopeit tava cu folie si am bagat-o la cuptorul incalzit in prealabil la 180 de grade pentru 30 de minute. Apoi am luat folia jos si am mai bagat-o la cuptor pentru 15 minute. Pozele nu au iesit extraordinar ( calitatea aparatului lasa de dorit) dar a fost foarte gustoasa.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu