Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 9 noiembrie 2011

Escalop de porc cu ciuperci

Ingrediente

2 muschiuleti de porc
450 g ciuperci (eu am folosit la borcan)
2-3 catei de usturoi
pasta de legume ( puteti inlocui cu bulion, pasta de ardei)
1 lingura de smantana
sare, piper, 1 lingura de unt

Se taie rondele putin mai groase muschiuletii si se bat putin cu ciocanul pentru snitele, se pune sare si piper, se aseaza pe gril si se gatesc doar pe jumatate ( cat sa raman dungile pentru aspect).
Se pune untul la topit impreuna cu usturoiul( cateii doar ii zdrobim un pic cu lama cutitului) intr-o cratita cu gura mai larga, dupa ce si-a eliberat un pic din aroma usturoiul asezam si bucatile carne una langa alta (in fuctie de cat ne permite spatiul :) ) si punem ciupercile peste. Adaugam pasta de legume, smantana si o cescuta de apa si lasam la foc mic pana cand scade tot lichidul. Nu se amesteca!!!
Eu am servit alaturi piure de cartofi si ardei cu varza.












Pofta buna!!!

4 comentarii:

  1. mmm, ce bunatate.mi ai zis si mie reteta, inca nu am incercat o.....dar urmeaza....te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. stai ca inca nu am avut timp sa descarc pozele...atunci sa vezi!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ioi tu danuta, ce bine arata

    RăspundețiȘtergere
  4. Si e foarte usor de facut...mersii pt comment!

    RăspundețiȘtergere