Faceți căutări pe acest blog

marți, 15 noiembrie 2011

Sos bolognese



Ingrediente
500 g carne tocata (vita si porc)
60 ml ulei
1 ceapa
1 morcov
3-4 catei de usturoi
100 grame telina rasa
400 g rosii decojite
200 g pasta de tomate (bulion) 120 mil vin rosu
1 lingurita de oregano,1 lingurita busuioc
2 linguri patrunjel tocat
sare, piper.

 Eu am facut in vara intr-o cantitate mult mai mare ( vreo 30 de sticlute de 300 ml) acest sos, il gasiti la sectiunea conserve si muraturi, pentru ca noi mancam foarte multe paste, e un fel de mancare rapida in bucataria mea. Asa ca o sa explic doar, toate legumele inafara de rosii,  bulion si condimente le tocam si le punem la calit intr-o tigaie in   care in  prealabil am incins uleiul, cand sunt pe jumatatea calite adaugam carnea si punem si sare si piper, le lasam sa se caleasca impreuna apoi adaugam rosiile decojite (tocate), bulionul ierburile inafara de patrunjel. Lasam pe foc aproximativ 10 minute apoi adaugam patrunjelul si servim alaturi de o portie generoasa de paste sau il folosim pentru lasagna.
Dupa cum am scris mai sus, eu am sosul deja facut asa ca doar am remprospatat aromele calind o jumatate de ceapa si trei catei de usturoi inainte sa pun carnea in tigaie, apoi am adaugat sosul si ierburile aromate. Am omis sa-i fac o poza la final dar va delectati cu aspectul la reteta de lasagna.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu