Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 noiembrie 2011

Tort cu iaurt si frisca




Ingrendiente:
1 Pandispan( vezi reteta pandispan)
400 g iaurt de fructe
1 l frisca
3 linguri de zahar
1 compot de fructe de 400 gr
30 gr gelatina


Iaurtul se amesteca cu zaharul. Jumatate din zeama de la compot se pune la fiert. Glicerina se dizolva in apa, conform indicatiilor de pe ambalaj. Apoi se toarna peste siropul fierbinte. Se lasa sa se raceasca putin apoi se amesteca cu iaurtul, frisca batuta si fructele din compot. Blatul eu l-am taiat in doua, la urmatoare etapa aveti nevoie de un inel de tort, la momentul resprectiv eu nu am avut la indemana si am folosit o cratita de acelasi diametru ca si forma in care a fost copt pandispanul. ( nici nu am mai cumparat forma pentru ca imi este mai comod asa).  Deci blatul se taie in 2 ( puteti si in 3), am pus o foaie de blat pe fundul cratitei, am insiropat-o cu sirop de la compot, si am turnat crema peste apoi celalta foaie de blat. Se da la frigider peste noapte ( e suficient si 3-4 ore).
 Se orneaza dupa preferinte. Imi pare foarte rau ca nu am si o poza cu sectiune, nu am fost inspirata la momentul respectiv.
Am repetat reteta si de ziua sotului, si am zis ca merita pusa o poza pt ca a iesit extraordinar!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu