Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 9 noiembrie 2011

Ciorba de curcan

Ingrediente
Tacamuri de curcan (300-400g),
1 mocov,
1 ceapa,
1/2 capatana de telina ( a mea era destul de mare capatana de asta am pus doar jumatate)
1/2 ardei rosu
1/2 ardei galben
5 catei de usturoi
1 foaie de dafin
3 oua
smantana
lapte covasit

Se pune carnea la fiert cu un pic de sare, piper si dafinul, cand incepe sa dea in clocot se pun si zarzavaturile care au fost in prealabil spalate, curatate si taiate cubulete. Lasam pe foc in jur de 40 de minute si incercam carnea cu o furculita sa vedem daca este fiarta. La mine cam atat ia luat sa fiarba, am scos-o si am lasat-o sa se raceasca ca pe urma am dat-o jos de pe oase, am mai maruntit ce a fost nevoie si am bagat-o inapoi in oala. Luam oala jos de pe foc si incepem sa dregem ciorba: separam galbenusul de albus( albusurile le punem la pastrat in frigider), folosim doar galbenusul la care adugam 3 linguri de lapte covasit si 2 de smantana, omogenizam bine si cu un pic de zeama si apoi turnam in oala. In functie de preferinte mai adugati sare, piper, zeama de lamaie.


Serviti cu ardei iute, eu am pus alaturi o salata de ardei iuti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu