Faceți căutări pe acest blog

joi, 29 decembrie 2011

Peste fript



Carnea de peste e preferata mea, nu o sa uit niciodata pestele pe care il prajea bunica mea doar in faina de malai si pe care il mancam doar cu mujdei si paine...era fff bun. Asa ca la treaba ca deja mie o pofta...
Eu am avut asa 3 carasi ( pt mami si tati  ), si 2 medalioane de crap (pt iuli si horatiu), sare, piper, faina de malai si ulei pt prajit

Curatam pestii de solzi, apoi ii crestam (vezi poza), la crap a fost mai simplu deorece am taiat doar 2 medalioane din el si retul  l-am congelat, spre bucuria me am cumparat peste eviscerat. Condimentam carnea cu sare si piper.


O lasam 30 de minute, ca sa aiba timp sa fie patrunsa de condimente. Punem la incins ulei, dam pestele prin faina de malai, apoi il punem in uleiul incins, dupa cateva secunde reducem focul si-l lasam sa se prajeasca bine pe ambele parti ( nu uitati la carasi avem ceva oase de carbonizat). 



La fel putem proceda si cu medalioanele de crap, dar avand in vedere ca le-am pregatit pt. soriceii le-am dat prin faina, ou si pesmet.

Langa am facut un mujdei FARA smantana ( doar usturoi frecat cu sare, ulei, si la sfarsit am adaugat apa minerala). Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu