Faceți căutări pe acest blog

luni, 5 decembrie 2011

Iahnie da fasole


Ingrediente

400 de grame fasole boabe
carne afrumata( eu am mai avut o bucata de jambon)
1 ceapa, 2-3 catei de usturoi
1 ardei
rosii decojite
sare, piper
1 frunza de dafin

Fasolea se lasa intr-un bol cu apa cateva ore (eu o las peste noapte), cum carnea mea era sarata am lasat-o si pe ea in apa. Se pune fasolea si carnea intr-un vas si se pune apa cat sa le acopere, se pune la fiert, cand a inceput sa fiarba se ia de foc si se schimba apa si apoi se pune din nou la fiert de aceasta data cu tot  cu condimente, legume( spalate si taiate cubulete) inafara de rosii si dafin, apa se pune doar cat sa dea peste ele (se ma completeaza la nevoie). Cand este pe jumatate fiarta adaugam si 2-3 rosii decojite, tocate si frunza de dafin si lasam sa fiarba pana cand fasolea se zdrobeste usor si carnea este fiarta ( dureaza cam o ora) . Eu am scos carnea am taiat-o bucati mai mici si am bagat-o la loc.


Un comentariu: