Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 28 decembrie 2011

Prajitura Tavalita


Ingrediente pt. blat
400g faina
100g unt
4 oua
2 linguri de miere
150 g zahar
1 parf de copt

Pt sirop:
400g unt
100 g ciocolata
3 linguri de cacao
150 g zahar
200 ml lapte
1 esenta de rom
200 g nuca de cocos

Toate ingredientele pt blat le punem intr-un bol ( untul il topim la microunde)si le amestecam cu telul, apoi turnam amestecul intr-o tava tapetata cu hartie de copt si coacem la 180 de grade timp de 30 de minute, il incercam cu o scobitoare si daca mai este nevoie mai lasam cateva minute. Pana cand se raceste blatul preparam siropul, intr-o cratita punem toate ingredientele inafara de nuca de cocos si lasam sa fiarba 5 minute apoi luam de pe foc si-l lasam sa se raceasca. Cand s-a racit si siropul taiem blatul ( de preferat cubulete mici, eu nu am avut rabdare asa ca le-am facut mai mari si cand le-am asezat pe farfurie le-am taiat) pe care le dam prin sirop si pe urma prin nuca de cocos, le asezam pe o tava si le punem la frigider pentru o ora. Apoi eu le-am taiat cubulete, mi s-a parut mai de efect asa...sper sa va placa si voua!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu