Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 28 decembrie 2011

Covrigei cu chimen


Ingrediente
400-500 g faina
1 cub de drojdie
2 oua
250 g margarina sau untura ( eu am pus jumatate, jumatate)
100g telemea rasa
1 cana de lapte
1 lingurita de zahar
1 lingurita de sare, sau mai putin daca branza e sarata
100g chimen
1 ou pt uns

In laptele caldut se pune zaharul, drojdia si o lingura de faina, se amesteca bine si se lasa sa creasca un pic. Intr-un vas mai mare se cerne faina, facem o gaura la mijloc unde punem ouale, margarina si untura, branza rasa, sarea, chimenul si maiaua crescuta, framantam pana aluatul se desprinde de pe marginile vasului. Lasam la dospit 40-50 de minute.
Impartim aluatul in 2 sau 3 parti pe care le intindem (depinde de cat loc avem la dispozitie pt intins) si incepem sa taiem covrigeii. Ii asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt, ii ungem cu ou pe deasupra ( cand am batut oul am pus si un pic de sare in el) si coacem la 170 de grade timp de 20 de minute sau pana se rumenesc. Din ingredientele de mai sus mie mi-au iesit 4 tavi mari de cuptor cu covrigei.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu