Faceți căutări pe acest blog

joi, 29 decembrie 2011

Sos de ciuperci brune


Eram la cumparaturi zilele trecute si ma vazut ciuperci champignon brune, mi-am dat seama ca nu le-am incercat niciodata asa ca m-am hotarat sa iau o caserola. Pentru ca imi place la nebunie tocanita de ciuciuleti cu smantana am zis sa imi potolesc un pic dorul cu aceste ciupercute. Pt. sos avem nevoie de :
500 g ciuperci champignon brune,
1 ceapa, 4-5 catei de usturoi
1 lingura de unt sau 2 linguri de ulei
150g smantana
sare, piper, patrunjel verde

Tocam ceapa marunt, usturoiul il zdrobim un pic cu lama cutitului apoi il tocam si le punem la calit in unt sau ulei, ce avem.

 Cand ceapa devine sticloasa adaugam si ciupercutele, daca sunt micute va recomand sa nu le tocati sa le puneti asa, sunt mai aspectuoase, eu le-am tocat pt. ca au fost mari. Le lasam sa se caleasca, acestea lasa suficienta apa cat sa se si gateasca asa ca acoperim craticioara si lasam sa fiarba la foc mic timp de 10 minute.

Dupa ce s-a scurs timpul punem smatana, condimentam cu sare si piper, punem si patrunjelul verde tocat din belsug :) si e gata de servit.


 Vreau sa va zic ca a fost ff gustoasa de abia a mai supravietuit ca si garnitura langa friptura de pui, pentru ca incontinuu am ciugulit din ea. In consecinta pot sa va spun ca ciupercutele brune sunt mult mai aromate decat cele albe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu