Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 7 decembrie 2011

Chiftelute cu sos


Ingrediente
500 g carne tocata
1 ou
1 cartof
6-7 catei de usturoi (in functie de cat sunt de mari)
pesmet
sare, piper, patrunjel verde
ulei pt. prajit

Ingrediente pt sos:
 1 ceapa ( eu am pus jumatate ca era mai mare)
 boia
 faina
 bulion
sare, piper
zahar, patrunjel verde.

Se pune carnea, cartoful ( curatat si ras fin), oul, pesmet ( aproximativ 2 linguri), usturoiul ( zdrobit), cateva prunze de patrunjel verde tocat si sare si piper dupa gust. Se amesteca bine si pe urma se formeaza bilute ( nu foarte mari, cat jumatate de ou), intretimp punem in tigaie ulei la incins si cand terminam le prajim la foc mediu pana se rumenesc usor.
In timp ce se prajesc chitelele putem face sosul, ceapa tocata marunt o punem la prajit in putin ulei (1-2 linguri) cand devine sticloasa punem o lingura de faina si amestecam, dupa nici un minut punem cam 1\2 lingurita boia si apoi 250 ml de bulion si amestecam ( cateodata eu folosesc un tel ca sa nu ramana cololoase) punem si 100 ml apa si lasam sa dea in clocot 2-3 minute. Condimentam cu sare, piper si o lingura de zahar si presaram niste patrunjel verde tocat.
Eu am facut si un piure am pus chiftelutele langa si am pus peste sos. Sa aveti pofta!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu