Faceți căutări pe acest blog

duminică, 26 februarie 2012

Moi alb de pui


Acesta e un fel de mancare pe care il stiu de mica pentru ca mi-l facea bunica mea, e tocanita de pui cu smantana doar ca la noi la Tartaria bunica ii spunea ''moi''. Este foarte gustos langa o mamaliguta. Eu am facut in cantitate mai mica doar pentru soricei.

Ingrediente
2-3 catei de usturoi
4 pulpite de pui, eu le-am dezosat
1 lingura de smantana, 1 lg de faina
sare, piper, 1 frunza de dafin

Se curata ustutoiul, il zdobim cu lama cutitului si il tocam. Punem carnea la prajit intr-o craticioara unde am pus o lingura de ulei, condimentam cu sare si piper si frunza de dafin. Cand carnea este rumenita adaugam  si usturoiul, mai lasam  un minut, punem  un pahar de apa si lasam sa fiarba. Cand carnea este gata intr-un bol punem smantana si faina, adaugam un pic de apa, amestecam bine si o punem peste carne. Intre timp am facut si o mamaliguta si e gata de infulecat.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu