Faceți căutări pe acest blog

joi, 13 septembrie 2012

Mix grill de curcan



Ingrediente:
1 pulpa de curcan
500 g piept de curcan
sare, piper, boia
3-4 catei de usturoi
50 ml ulei
1 ceapa mare, sau 4-5 micute
1 ardei gras
1 bucata de carnat ( 200 g)
1 bucatica de slanina ( 200 g)
3 bete de frigarui

Pulpa o dezosam si o dam deoparte, pieptul il taiem cubulete. Curatam ceapa si ardeiul, si la taiem in bucati maricele, eu am folosit cepe micute asa ca nu a mai fost nevoie sa le tai. Carnatul il taiem rondele, si slaninuta in feliute mai subtiri. Facem frigaruile, punem piept, ardei, slaninuta, ceapa si carnat, alternadu-le dupa bunul plac, mie mi-au iesit 3. Intr-un bol punem o lingurita de boia, una de sare si una de piper, usturoiul zdrobit si uleiul si le frecam bine. Gasim un vas potrivit, punem bucatile de pulpa deasupra punem frigaruile si turnam sosul, le lasam la marinat cel putin 30 de minute. Le frigem pe gratar, aici e meritul sotului meu. Langa am facut cartofi prajiti, mujdei si salata. Cuvintele sunt de prisos, va las sa savurati pozele.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu