Faceți căutări pe acest blog

duminică, 1 aprilie 2012

Tiramisu


Aceasta e prajitura mea preferata...as manca la nesfarsit.

Ingrediente
500 g mascarpone
4 oua
80g zahar
300g piscoturi
250 ml cafea
1 esenta de rom ( 100 ml rom)
1 lingura de cacao

Galbenusurile se freaca cu zahar.
Se adauga mascarpone.
Albusurile se bat spuma cu un pic de sare si se pun in crema.
Amestecam cafeaua cu romul si cu 100 ml apa.


 Trecem piscoturile prin sirop le asezam pe intr-o tava intr-un strat, punem 3 sfert din crema, inca un strat din piscoturile inmuiate si restul din crema deasupra. Putem pune un strat de piscoturi inmuiate
 crema si pe urma inca un strat de piscoturi, eu asa am facut.




 Eu am folososit 2 vase de yena pentru ca nu am gasit  nici o alta tava potrivita ( ar trebui cam 20/30 si cu peretii destul de inalti). Dam tiramisu la frigider pentru cel putin o ora inainte de servire presaram deasupra cacaua.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu