Faceți căutări pe acest blog

vineri, 4 mai 2012

Placinta cu branza


Pentru ca dureaza mai mult timp sa coc pupuri am zis de ce sa nu fac unul singur dar mare :))!

Ingrediente pt aluat:
500g faina
25g drojdie
3 oua
1 vf de cutit de sare
250 ml lapte

Ingrediente pt umplutura: 1 kg de branza telemea, 3 oua

Din ingredientele de mai sus se framanta un aluat, pastram un ou pt uns deasupra,( eram pe fuga toate le-am pus intr-un vas si m-am apucat de framantat dar a iesit un aluat super chiar daca nu am urmat toti pasii) pe care il lasam la dospit pana isi dubleaza volumul.
Branza o dam pe razatoare si o amestecam cu 2 oua.
Dupa ce aluatul a dospit intindem o foaie ( eu am facut in tava mare de la cuptor) o asezam in tava tapetata cu hartie de copt, punem umplutura si apoi venim cu jumatate din foaie peste si acoperim bine totul. O ungem cu ou deasupra si o bagam la cuptorul incins la 180 de grade pt aproximativ o ora. A fost extraordinara...nici mie nu mi-a venit sa cred avand in  vedere ca a fost facuta pe fuga.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu