Faceți căutări pe acest blog

marți, 12 iunie 2012

Ciorba de legume


Acesta ciorba am facut-o cu ce am avut prin camara si prin gradina, a iesit foarte buna. Eu am dres-o cu smantana si ou, dar puteti pune mai multe rosii si sa o lasati asa.

Ingrediente
1 ceapa verde
1 usturoi verde
2-3 buchetele de conopida
1 gulie
1 sfert de varza
3  cartofi noi
1 rosie
1 morcov
frunze de telina, de marar si patrunjel
sare, 1 frunza de dafin
100 g unt

Toate legumele se toaca dupa bunul plac, le punem intr-o cratita in care am topit in prealabil untul si le calim un pic pana se inmoaie, apoi turnam apa,  rosia tocata, verdeturile le-am legat si le-am pus si pe ele ( eu am avut aprox. 700 g legume si am pus 2 litri de apa) si se lasa la fiert pana legumele sunt fierte, punem sare dupa gust. Eu am dres-o cu un galbenus de ou si 1 lingura de smantana dar e foarte buna si fara. Sa aveti pofta!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu