Faceți căutări pe acest blog

marți, 12 iunie 2012

Sirop de soc


Mi-am adus aminte de soc cam tarziu dar tot s-a mai gasit pe langa padure, pentru asta trebuie sa ii multumesc sotului meu. Cat despre reteta, am gasit ff multe dar m-am oprit la aceasta, mi s-a parut cea mai rapida.

Ingrediente
aprox. 40 de flori de soc
2 l apa
3 kg de zahar
8 lamai

Rupem coditele de la florile de soc, le punem intr-o oala incapatoare, punem apa, zaharul, sucul si coaja de la lamai, si punem la foc mic. Tinem pe foc doar cat sa se topeasca zaharul, nu fierbem. Apoi punem oala la frigider pentru 3-4 zile. Strecuram bine siropul si il punem in sticle sterilizate. Este ff racoritor cu apa minerala, in felul asta avem socata tot anul :). L-am pozat langa urzicuta, la cat e de frumoasa merita si ea sa fie admirata.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu