Faceți căutări pe acest blog

marți, 10 ianuarie 2012

Ciorba de pui cu tarhon


Aceasta este varianta ardeleneasca de ciorba a la grec :)

Ingrediente
500g de carne de pui ( pulpe, tacamuri, piept..)
1 ceapa
1 morcov
telina
1/2 ardei rosu, 1/2 ardei galben
1 radacina de patrunjel
3 catei de usturoi
100 g orez
250 g smantana
2 galbenusuri de ou
sare, piper, 1 frunza de dafin, 0 lingura de tarhon murat

Legumele se curata, se spala si se taie cubulete.

 Le punem intr-o oala impreuna cu carnea, sare, piper si frunza de dafin, adaugam 2 litri de apa si punem la fiert pt. aproximativ 40 de minute.

 Cand carnea este fiarta o scoatem din oala adaugam orezul  si tarhonul, mai lasam pe foc 10 minute.


 Luam carnea de pe os si o maruntim, apoi o adaugam in ciorba.

 Amestecam smantana cu galbenusurile si o adaugam in ciorba.



 Daca mai e cazul adaugam sare si otet de la tarhon.

3 comentarii:

  1. eu, calesc ceapa si un morcov dupa ce l am dat prin razatoare...dupaia pun restul legumelor si carnea la fiert.oricum e foarte buna ciorba....mmm ce imi place, as face tot des, numai ca la andrei nu ii prea plac ciorbele albe:(

    RăspundețiȘtergere
  2. La fel faceam si eu...intre timp am renuntat la prajeli...macar in ceea ce priveste ciorbele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Este geniala aceasta reteta...am incercat-o si a fost ca o explozie culinara!!!!

    RăspundețiȘtergere