Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 11 ianuarie 2012

Salata de ardei copti


Ingrediente
5-6 ardei capia copti, bineinteles ca am scos o punga din congelator
1 lingura de zahar
1 vf de cutit de sare
100 ml otet
2-3 catei de usturoi

Ardeiul se taie rondele ( ai mei au fost fara cotor, am avut eu grija de asta :) ).Zaharul, sarea si otetul se pun intr-un bol cu 150 ml de apa si amestecam pana cand se topesc, cu aceste cantitati se poate jongla in functie de preferinte. Usturoiul se zdrobeste cu lama cutitului si se toaca marunt. Punem intr-un bol mai mare ardeiul, apaugam peste dressingul si usturoiul. Eu pun de obicei mai mult usturoi, se poate pune si doar un catel sau chiar deloc, mama nu punea deloc acasa...asa ca faceti cum preferati :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu