Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 11 ianuarie 2012

Muschiulet de porc umplut cu ciuperci


Ingrediente
1 muschiulet de porc
200 g ciuperci
1 ceapa
50 g unt
patrunjel verde, sare, piper, boia, 100 ml vin rosu

Ceapa tocata marunt se pune la calit in putin ulei.


 Tocam ciupercile.

Cand ceapa devine sticloasa le adaugam. Condimentam cu sare si piper.


Le lasam 5 minute pe foc apoi adaugam patrunjelul verde tocat. Luam tigaia de pe foc si lasam umplutura sa se raceasca un pic.

 Cun un cutit cu lama cat mai lunga facem un buzunar inauntru muschiuletului, astefel incat lama cutitului sa iasa pe partea cealalta.

 Incepem sa umplem cotletul, indesam cat de mult putem, eu am folosit toata umplutura.


Capetele muschiuletului le prindem cu scobitori.

 Condimentam cu sare, piper si boia.

 Punem deasupra lui untul taiat bucatele mici.

 Eu l-am asezat la cuptor intr-o tava de iena cu capac, daca nu aveti folositi o punga speciala pt cuptor. Coaceti la 180 de grade timp de o ora, apoi inca 15 minute descoperit si turnam si vinul. Am facut langa o salata de ardei copti si piure...a fost extraordinar!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu