Faceți căutări pe acest blog

luni, 9 ianuarie 2012

Salata cu paste


Ingrediente:

300 g farfale
3 oua fierte
3-4 bucati de gogosari murati
250 g sunca
150 g maioneza
2 linguri de smantana
100 g cascaval
 sare si piper

Fierbem pastele, le scurgem si le punem sub un jet de apa rece apoi le dam un pic deoparte pana le vine randul. Taiem sunca cubulete, la fel si gogosarul, ouale  fierte  tare le taiem rondele iar cascavalul il dam pe razatoare.

 Punem toate aceste ingrediente peste paste inafara de ou, apoi adaugam maioneza pe care in prealabil am amestecat-o cu smantana.


Condimentam cu sare si piper si amestecam incet...deasupra punem rondelele de ou,mai putem pune si cateva masline.

2 comentarii:

  1. deci nu pot sa cred ce bunatate am ratat....asta e salata aia care o faceai cand am fost la voi(vineri seara)????trebuie sa o incerc si eu;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu te-am invitat...de data asta am facut un pic cam multa maioneza, dar a fost oricum buna :)

    RăspundețiȘtergere